Ši Moters priklausomybė į bendrą odos priežiūros produktą paliko savo odą žaliavos ir sudegė

Ši Moters priklausomybė į bendrą odos priežiūros produktą paliko savo odą žaliavos ir sudegė

Dorothy Atkins

Dorothy Atkins | Redaktorius | E-mail

Kai pirmą kartą pamatėu nuotraukas iš Julian-Anne Coward, 50 metų merginos iš Anglijos, man buvo prarasta dėl žodžių. Ką galėjo nutikti, kad jos oda atrodytų tokiu būdu, ir ar tai netikėta avarija ar būklė, kuri atsiranda dažniau nei mes žinome? Štai jos istorija, taip pat atsiliepimai iš geriausių dermatologų.

As Kasdieninis paštas pranešimai, Coward prisipažino, kad yra priklausomi nuo steroidinių kremų didžioji dalis gyvenimo, po to, kai motina pradėjo gydyti ją su jais tik tris mėnesius, kad padėtų nuraminti jos niežtinčią egzemą. Per kelerius metus, kai ji bandė atsipalaiduoti nuo kremų, "Coward" pradėjo kovoti su "aktualiomis steroidų pašalinimu", kuri paliko ją skausmingomis skausmingomis skausmingomis, krekinguotomis odomis (žr. Čia ir čia). Vienu metu ji sakė, kad visas jo kūnas buvo padengtas "žaliuoju pleistru ir kietėjančiu verda".

"Kuo ilgiau aš be jų, tuo geriau tapsiu", - pasakojo Coward Kasdieninis paštas. "Tai buvo tikrai emocinga. Aš šaukiau ir šaukiausi, nes negalėjau patikėti, kad tai su manimi įvyko. Man buvo jaudulys dėl to, kas turėjo būti ateityje, bet aš žinojau, kad turiu atsikratyti kremų, kad šį kartą sustabdyčiau ir viskas. Kiekvieną dieną aš jaučiuosi geriau ir geriau. Noriu pasakyti kitiems, kad suprantu, kad atsipalaiduoti steroidų kremai yra baisi, tačiau ten yra palaikymas [ji prisijungė prie internetinės paramos grupės, tarptautinės aktualios steroidinės narkomanijos Tinklas, 2016 m.]. Aš tikrai žiūri į pažangą. Man pavyko dar keturias mylias važiuoti kitą dieną, o tai yra kažkas, ko aš dar to nepadariau per metus ". Priežastis? Bailys sako, kad ji buvo labai skausminga, ji vargu ar galėjo uždėti drabužius, o kai ji tai padarė, ji turėjo juos dėvėti viduje, kad siūlės nedirgintų jos odos.

Kai Bailys pasiekė savo 20 metų, kiekvieną dieną ji vartojo mažą steroidų kremą, kad neliktų jos odos, tačiau, kai ji nustotų ją vartoti, jos oda vėl išsiplėtė. "Tai beveik atrodė kaip priklausomybė. Jei aš jo nepadarčiau, mano oda pradėtų degti. Vienintelis būdas, kodėl aš galiu jį apibūdinti žmonėms, yra tas, kad manau, kad mano drabužiai pagaminti iš dilgėlių ir pilni vaškų. baiminantis, kad bus išbėga ".

Norėdami sužinoti daugiau apie "steroidų kremo priklausomybę", kreipiausi į Beverly Hills, CA, dermatologą Rhonda Rand, MD ir Niujorko dermatologą Adebola Dele-Michael, MD. Štai ką jie turėjo pasakyti.

Pasak Dr. Rando, vietiniai steroidai stringa kraujagysles, dėl to sumažėja paraudimas ir dirginimas. Todėl yra tikslinga, kad tie, kurie juos naudoja, augtų "prie jų", nes kremai daro odą išvaizdą ir jaustis geriau. "Aš matau pacientus, sergančius odos problemomis, kurios atsiranda dėl dažniausiai kas kelias savaites naudojant vietinius steroidų kremus. Nors šis atvejis yra ekstremalus (sunku pasakyti, kas vyksta, tiesiog žiūrėdamas į jos nuotraukas ir nepadarius tinkamo egzamino), steroidai Grietinėlė yra per daug piktnaudžiaujama ar piktnaudžiaujama dažniau nei manote. Taigi šios moters byla atskleidžia svarbų dalyką apie steroidinių kremų vartojimą ".

Kaip sako dr. Dele-Michael, "žmonės gali tapti priklausoma nuo vietinių steroidų, nes, nors jie gali gydyti tam tikras odos negalavimus, nutraukus steroidinių kremų vartojimą, gali atsirasti atoveiksmio efektas, kai žmogaus odos skausmas gali pablogėti dar blogiau nei pirminė oda Šis reiškinys gali būti bauginantis ir sukelti žmones ir toliau naudoti vietinį steroidą. Tai yra priežastis, dėl kurios reikėtų kreiptis į sertifikuotą dermatologą odos bėrimų ekspertizės srityje. Ilgalaikis vietinių steroidų vartojimas gali padaryti odą trapią , dėl ko ji gali lengvai sudaužyti ir mėlynėti, o taip pat dar labiau paveiktų odą ".

Abu gydytojai sutinka, kad, nes yra daug įvairių steroidinių kremų (ir septynių skirtingų steroidų kategorijų), labai svarbu apsilankyti sertifikuotam dermatologui, o ne pirminės sveikatos priežiūros specialistui. "Jei žmogus per daug steroidų kremo vartoja arba per stiprus jų odai, tai gali būti komplikacijų", - sako dr. Randas. "Bendrai gydytojai gali nežinoti apie konkrečias šių produktų privalumus ir rekomendacijas. Aš taip pat girdėjau iš pacientų, kad jų vaistininkai nusprendė suteikti jiems kitokį grietinėlę pagal kainą, ir tai taip pat yra rūpestis. Labiausiai tikėtina, vaistininkai taip pat nežino apie šių kremų savybes. Tačiau tinkamai naudojami steroidiniai kremai gali būti bendras žaidimų keitimas ir netgi padeda sutaupyti žmonių gyvybes. "

Pasidalink Su Draugais

Susiję Straipsniai

add